Good Friday!

Idag är vi lediga från skolan och campus är allmänt tomt eftersom det är påskhelgen och allt!
Vidare fint väder är det inte..de började regna inatt någongång och nu kommer det och går..så man har inte så mycket lust att göra någonting alls faktiskt. Men samtidigt är jag sååå uttråkad att vadsomhellst skulle pigga upp tror jag.

Var uppe till 05 inatt..jag blev inte trött och städade rummet, bytte glödlampor, plockade iordning massa saker så nu är det så fint så! Hoppade upp vid 12 och mailade iväg lite frågor/klagomål till mitt försäkringsbolag samt till Delta airlines angående min kamera och väska. Sedan gick jag ut i köket och möttes av en Rachelle som började gråta såfort jag kom in i rummet - hennes pojkvän åkte tillbaka till nederländerna idag så hon var ju inte vidare lycklig. Men lite SATC och skratt var botemedlet :)

Ikväll så får vi se om vi ska gå på bio eller om vi hyr någon film..vi får se! Lite shopping skulle inte heller sitta fel, de blir eventuellt imorgon men då måste jag föra över pengar till chris igen, suck för mitt jäkla bankkort som jag TRÖTTNAT på!!!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0