Girlsnight!

Bara jag och Rachelle kvar i lägenheten ikväll så vi körde fullt ut!
Laddade upp med två filmer, vindruvor och M&M´s i påskvariant! Bosatte oss i soffan och sedan 19 har vi varit bosatta i våra två soffor, nu känns det som man ska dö och magen verkligen hatar en, ooops! Oh well tjejkvällar är måsten ibland och framförallt när pojkvänner försvinner.


Bildkälla

Imorgon ska vi börja dagen med en joggingtur och jag skulle inte kunna längta mera!! Efter det så ska vi till Polaris och shoppa järnet..jag har iaf en lista och Rachelle "ska inte alls shoppa...bara den där röda Maxiklänningen" hihi så vi får väl se hur det går! Möter kanske upp en av tjejerna som flyttade ut från lägenheten också för hon skulle till Columbus imorgon. Imorgon kväll så ska vi downtown och parta, börjar nog med en middag där och sedan forstätter vi. Wei måste hitta nya partyklänningar imorgon - har ögonen på ett par :p

Nej nu ska jag..kolla vad jag ska köpa imorgon!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0