Frustration mot motion!

Hej söta du!
Det blev dubbel träning idag..jag hade så jäkla tråkigt att jag gick till gymmet och körde långpromis på löphandet..80 minuter! Började med 35 riktigt tuffa, halvspringande och i tuff uppförsbacke innan jag drog ner på backen och tillslut drog ner på farten. Jag tycker bättre om löpband än att gå ute..tror de är någon kontrollgrej jag har för mig, att tvinga sig själv och ha kontroll på tempot!

Ska köpa en pulsklocka också tänkte jag, nu kan jag hur min puls ska ligga och då är det ju bra om man vet den exakta pulsen längst vägen också så förbränning och allt ligger på topp. Ska ta och leta reda på en sådan nästa gång vi är också shoppar, ryktas om att de är på lördag då vi får besök av ett spöke!

Stolt över mig själv..och med mitt schema för denna quarter är det inte sista gången heller skulle jag tro!!
Som sagt frustration mot motion, ut med de dåliga och in med det braiga!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0