Filmtajm

Jag och Rachelle har precis tittat på Wimbledon..jag kallas faktiskt Bjorn av min tennis coach ;) Roligt är det iaf!
Men tanken var att vi skulle pyssla ihop en ny dörrskylt men de blev inte fallet för vi hittade inget färggrant papper och glitter på Krogers - men vi hittade ASGOD glass för $1.99. Typ jäääättteeemycket glass också, typ 1,5l så måste "tvinga" i pojkarna glass imorgon när det är vin onsdag...vi vill inte ha god glass i huset - det är ju farligt!


Bildkälla

Under dagen blev det lite plugg, skrev en sida till projektkursen och hittade massa källor! Har mailat min lärare efter frågor, vi har inlämning vid 2 imorgon jag nej jag har inget arbete - jag behöver frågorna! Suck, att lärare aldrig gör som dom säger. Men men! Får väl lämna in den efter lektionen då. Var på biblioteket och lånade böcker..tittade inte ens efter filmer utan nu kör vi lättare och roligare böcker istället. Hur många kan jag läsa på en dag tror ni? :p

Imorgon ska de bli HEMSKT väder, men iaf inte kallt. Kanske de skyddar mot åska och alla miljontals regndroppar som kommer falla under dagen! Suck att jag måste ner till comm. Nej nu ska jag köra magträning, de blev bara konditon imorse och de går ju icke!!

Kommentarer
Postat av: katie

har funderat på o se den, va den bra??

2009-04-22 @ 18:00:55
Postat av: Jojo

Jag älskar den...har sett den 70 gånger typ!!

2009-04-22 @ 21:26:14
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0