Familjemiddag!

Nu har jag och Rachelle precis kommit hem från en helt underbar middag hos vår roomie Michelles familj.
Dom var helt underbara och hennes mormor var där också, 80 år och världens mest aktiva människa som var jätteintresserad och frågade massa frågor och var verkligen jättesöt. Hennes mamma var lika dan...mor och dotter :p Men dom var verkligen jättesöta och vi satt och pratade jättelänge över dessert om allt mellan himmel och jord.

De är alltid lika skönt att träffa någons familj, de blir genast lite som hemma och man blir en i gänget för dom öppnar verkligen upp deras hem och de är helt fantastiskt så gästvänliga och öppna dom är. Dom bjöd tillbaka oss så vi kommer garranterat att hälsa på igen innan vi åker tillbaka :) Härliga människor vi bor med som har riktigt goa familjer!!

Jag och Rachelle har också pratat om sommaren och jag ska nog ta en långweekend eller så ner till Nederländerna och besöka henne och hennes familj i sommar. Känns som man redan känner alla och vet de mesta så de skulle vara jättetrevligt!!! Jag har verkligen hittat en underbar vän här och de kunde ju inte vara bättre...hihi kul när Michelles mamma kommenterade att vi verkligen fungerade ihop..tänk sådan tur man har ibland!

Nu - film!! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0