Booooring!

Hej hopp gummi..

Efter träning och en tråkig lektion i human communications så gick jag igenom mitt tal och tog det lungt, skypade med min söta pappa innan det var dags för kvällslektionen.
Mitt tal gick skit och jag var hatisk..varför ska JAG ALLTID börja, jag ska byta namn och heta nått på M eller nått typ. Då är man ju i mitten och de är ju superbra :) Hade jag gått tvåa hade jag gjort om ALLT i mitt tal - känns ju jättebra eller nått! Aja..behöver ju bara få ett D i klassen :p Kanske inte något att sträva efter men de var bara 5 poäng som tur var!

Nu tittar jag på Friends with Money och känner mig väldigt uttråkad - snyft rädda mig!!
Ciaaoo från uttråkade lilla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0