Back from Chicago!

WOW säger jag bara, vilken stad Chicago är!! Vi kom hem imorse vid 06.30 och då var man ju lagom pigg..det var typ minusgrader i bussen hela resan så man har ju inte sovit gott om jag säger så! Men underbara Steve hämtade oss vid bussen och sedan blev det en dusch innan det blev sängen för hela slanten!!

Jag prisar min nattläggare (dom där ögonbindlarna man får på flygen) som gjorde att jag fick 5 underbara sovtimmar innan det var dags att hoppa upp och bege sig till skolan. Som tur var fick vi gå tidigt idag också..idag har vi 26 grader och strååålande sol men de är samtidigt ganska vindigt - kjolen flyger överallt :p

Nu ska jag skriva ihop ett inlägg om Chicago och ladda upp en massa bilder. Får se om dom hamnar på Facebook...de är så segt att ladda upp!! :p
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0