Att vara aktiv

Något som är typiskt mig är att vara aktiv i massa organisationer..vara inblandad i massa saker och planera små och stora äventyr. Allt från scouterna till kyrkan och skolan...jag har alltid varit med på något hörn och alltid tyckt att de varit jätteroligt!

KARMA 2009


Just nu saknar jag det jättemycket! Innan jag flyttade till Kalmar ville jag jättemycket men de var alltid någonting i vägen, mest för att åren är indelade i kalenderår och de saker jag ville vara med på alltid skulle gå över mitt utbyteshalvår. Jättesynd men tänk så kul jag har här nu - de är ju fantastiskt verkligen och otroligt kul. Men när jag kommer tillbaka till Kalmar måste jag göra någonting. Funderar på att söka till KARMA 2010, en arbetsmarknadsdag som anordnas till studenterna vid HiK. De är ett stort arrangemang...ansökan till projektgruppen går ut på Måndag! Ska jag söka...och vad i så fall??

Vilken tjänst skulle passa mig då??

Programansvarig
Sponsoransvarig
Informationsansvarig
Värdansvarig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0