Anti!

Det känns allmänt som ingenting fungerar just nu, suck så trött man blir ibland!!
De är allt från dvd´er som hamnar bakom sängen, handfat som går sönder, paypal som är dumma i huvudet och böcker som inte existerar - livet är bra kul ibland!!!

Börjar ifrågasätta om det är meningen att något ska gå lyckat..jag kanske ska hålla mig till att göra ingenting, kanske sitta på sängen och stirra på alla andra människor utanför fönstret eller nått. Kanske liiite väl anti men ingenting går verkligen smidigt och ibland måste man ju bli less på det också!!

Något roligt att skratta åt: Min lärare började förra veckan kalla mig för alkolist, chris och john säger att dom inte har något med det att göra (sure thing guys!)..och våran lärare tycker de är otroligt roligt att slänga in det i de flesta ämnen han pratar om. Så nästa vecka ska jag ta med mig ett vinglas och sitta och dricka vin på lektionen (nja...lite stor risk men iaf saft ur ett vinglas) - och Irländare är han också, han är ju de riktiga alkot ju!!!!"

Öka PayPal jag vill ha min nya bebis!!!!
-Nu nu nu nu nu-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0