Wei!

Nu är jag tillbaka i hemmet, har hämtat hem min cykel från reparatören och tack gud för dom rättade bara till fäljen (eller va de nu heter) som var sönder och sne och därför hade gjort hål i slangen. Blev lika dyrt som igår, jag hade befarat mycket mer och han bytte ut slangen for free. Tack för det!!

Sen har jag hämtat datorn också och fått papper på att den är död som ska in till försäkringsbolaget snabbt som attan! Jag hoppas dom är snabba för jag vill byta försäkringsbolag..dumt att betala dubbelt så mycket! :p Nu ska jag skriva de sista på inlämningen och sedan blir de träning - gym. Ikväll blir det mys..jag har köpt glass "Fever for chocolat!" efter tips från Engla.


Kommentarer
Postat av: Karro

haha har du börjat svara i din egen blogg? ;P



Du får återkomma med en rapport om hur glassen va tycker jag ;)

Kram!

2008-09-10 @ 21:09:20
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0