Tröttis

Jag är helt död, efter denna starten på dagen så kan man vara annat? Har iaf dammsugit och ska nu våttorka golven eftersom de är färgdamm överallt. Oh så fint de blir hos mig. Tänk om hyllan bara kunde hoppa upp av sig själv! Hoppas verkligen jag får nuvande tv-möbeln såld i eftermiddag..skulle vara härligt!

Men vad hände med pluggningen? Ja du..all min energi är som bortblåst så de blev en paus innan jag hoppar upp i sadeln igen och fortsätter. Lunch? Ja vi får se vad jag kan trolla fram! Ikväll är de utgång, jag är laddad..illa är att vi inte hämtat våra vip, eftersom vi inte vet vart dom ärrr :( Aja, vi får se vart vi tar vägen. Puben är iaf en bra start, som vanligt. FF hos mig..my Katie darling måste ju se hur de blir hos lille mig!

Nu ska jag fixa lunch och slänga upp lite fler ramar!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hoppas du får en härlig kväll :)

2008-09-27 @ 14:18:45
URL: http://isabelparleros.blogg.se/
Postat av: Jojo

Tack detsamma! :)

2008-09-27 @ 17:53:39
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0