Trötter

Nyss hemkommen från puben..en otroligt givande kväll må jag säga. Inte så faaarligt mycket folk och vi sålde för 12.000 (knappast ok) men jag och my partner in crime (Katrin/Katie/Nasse) hade de riktigt roligt! Kom på lite olika danser varav jag tyckte någon var väl pinsamt! Men nu är de hopp i säng...övning 08.45 imorgon men jag vet inte hur jag vill göra :S

Och föresten...om jag någon gång får för mig att klippa lugg - stoppa mig - sinnessjukdom! Får ejjjjj ske! Tänk ibland har folket från skåne rätt..

Puss från blyger!

Kommentarer
Postat av: katie

okej, hellre nasse än ko, men dansen va grym! går inte att klaga på, släpp hämningarna bruden, the people love us!!

2008-09-11 @ 13:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0