Torsdag!!

Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon i kööööööööörrr...

Hoppas att alla mår bra idag, själv mår jag super..sov som en liten prinsessa efter puben igår. Nu ska jag byta om och sätta mig och läsa igenom lite inför föreläsningen 11.30. Känns bra och jag är faktiskt me på konteringarna så de är ju bra! I eftermiddag ska jag in till stan och kolla på andra Lindexbutiken efter jackan och sedan ska jag ut på okänt vatten vid 18 tiden - men de ska bli jätteroligt, hihi mer får ni inte veta ;)

Frukosten  är avklarad - Hallon och banansmoothie och två knäckisar med ost *Mums!*
Ha en bra dag folks!

Kommentarer
Postat av: Karro

Mmmm, smoothie... att folk hinner göra sånt på morronen? :P

2008-09-04 @ 10:18:47
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0