Torsdag?

Okej jag har verkligen ingen koll på tiden..jo de är två veckor till tentan!! GAH! Men de är mycket fri tid på dom två veckorna så jag ska fansiken sätta räknandet innan den tiden är slut. Om två veckor har jag panik över tid eller håller på att hälla i mig 2 kannor kaffe som förberedelse. Who knows?

Idag ska jag iaf plugga järnet..lugn start med frullebulle och nu ska jag till skolan, räkna från början till föreläsningen. Den blir nog inte så lång så jag sitter nog kvar i skolan till 16-17 och trycker in information. Imorgon är de bibblan som gäller..någon som vill följa med? Nä nu ska jag slänga i mig den tunna gröten och poff-iväg!

Ha en bra dag alla söta människor!

Kommentarer
Postat av: Karro

Du täcken är UNDERSKATTADE! :) hihi

2008-09-18 @ 10:48:28
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Karro: Jag veeet..jag är täckestokig!! Är de okej att sova med flera täcken, tänk så mysigt om omringat!!!

2008-09-18 @ 15:31:14
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0