Torsdag

Om en vecka exakt, usch jag vill vill vill inte. Men samtidigt är de så skönt när en tenta är avklarad..även fast man kanske inte klarade den då så försvinner en tyngd iaf. En vecka alltså, den riktiga nedräkningen har startat och vi går in i en tentavecka..usch!

Idag så blir det skolan för hela slanten! Ska sitta och göra uppgifter under förmiddagen och sedan är det en övning på eftermiddagen, ska ta och kika på dom lite också tänkte jag så man är liiite förberedd. Nu ska jag slänga i mig resten av gröten och sedan cykla iväg. Är jag duktig tänkte jag belöna mig själv med en sväng förbi stan efter skolan..behöver någon ny topp i alla fall. Sen ska jag till Jula också om inte Clas Ohlson har sprayfärg..vi får se.

Ha en härlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0