Tisdag

Blä..gruppövningen gav noll så jag gick därifrån och hängde lite med brudarna, dom är söta dom små plugghästarna. Jag ska ta tag i mitt liv strax, först ska jag tycka synd om mig själv för jag fick cykla hem i regnet. Sedan ska jag trolla ihop lite lunch (huungrig! fick inte ner så mycket frulle) innan de är dags att ta till böckerna.
Tänkte vara duktig tills jag och Annica ska iväg på danspasset på friskis. Riktigt kul men jag vill ha hårdare träning - men hon vägrar gymma med mig innan!!! Kören struntar vi i idag, måste plugga! Lina från kåren ringde och ville få mig att jobba också..men nä jag har inte tid. Lite folk i veckan tydlige, men jag och my darling ska ta de lite lugnare på jobbfronten ett tag. Men middag någon dag kanske?

Puss på er...någon som vill köpa iPhone till mig föresten? Karro sa att den var så jag så..jag måste (nej nej!)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas det gick bra med pluggandet! =)

2008-09-16 @ 17:08:17
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Jojo

Amanda: Ja jag kom faktiskt igång, tänka sig, och nu är de full rulle! :)

2008-09-16 @ 17:42:00
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0