Tisdag

Idag var sista föreläsningen...vet inte om man ska bli glad eller gråta!? Vi har ett övningspass och repitition kvar innan tentan som är nästa torsdag. De teoretiska är rätt lungt...men räknandet? Gah! Men de är bara att satsa och göra det bästa av situationen :)
Efter föreläsningen cyklade jag till Jula och köpte svart sprayfärg och en hammare (vet inte om jag har en liggande) sen blidde de IKEA och storshopping. Jag kan garantera att de som satt utanför i solen hade rätt roligt åt mig som skulle få med mig allt hem..haha! Men de gick!! Nu ska jag piffa till det lite och spraya järnet!!!

Dagens Shopping:
Sprayfärg
Hammare
Spegel
Lakan
Pläd
Kuddfodral
Korg
Två lampor..och lite annat smått!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0