Time for school!

Halloj!

Solen skiner (ser det iaf ut som) och det är första dagen i skolan för denna termin. Just nu är jag peppad och förhoppningen är att lärarna lär sig av sina misstag och att denna kursen är bättre än första gången. Kul med roligt folk också..vi såg ju en del av dem igår på puben. Massa folk var det och de var riktigt skoj..tiden gick överraskande snabbt. Vi är tillbaka imorgon!

Nä nu ska jag slänga i mig resten av gröten, resten av kaffet och hälla i en skvätt mjölk i min Starbuckskopp fylld med kaffe - kommer behövas idag! Efter skolan är det uppstart på Mf-året 2 och efter det ska jag äta lunch och blir nog kvar i skolan och läser lite där.

Ha en bra dag!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0