Söndag, sköna söndag

Halloj! Hoppas att alla överlevde gårdagens äventyr, om ni var på något sådant vill säga :)

Jag hoppade upp någon timma sedan och nu sitter jag och äter frukost och läser mina "Måste"bloggar..de är riktigt mysigt och en lugn start på dagen! Ska snart byta om och sätta mig och läsa lite + renskriva klart alla anteckningar som inte blev färdiga igår. Sedan blir det veckohandling på Maxi, borde inte bli så mycket (finns en del i frysen) Ikväll så är det tvättning 16-21, medelpass spinning på friskis vid 17 och sedan filmkväll hos annica vid 18 - fullt upp. Men de ska hinnas med så de ska bli trevligt. Får se hur vissa mår efter igår...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0