Söndag

God morgon! Jag lever!
Gårdagen var rolig, men de blev lite mycket..så mycket kan jag iaf säga :p Jag sprang runt och fixade i lägenheten till 19.30 och sedan fick jag slänga mig in i duschen och tvätta bort all färg. Så de blev en snabb tillfixning samtidigt som jag agerade tidtabell åt tina. Brudarna kom vid 20, men jag var inte klar så jag fortsatte med mitt och provade de mesta i garderoben. Hittade en söt klänning som varit för liten förut men nu var den jättesöt..ska låna katrins symaskin och sy upp den bara tänkte jag ;)

FF för hela slanten, vi började med radion men sedan gick vi över till Youtube och lyssnade på alla konstiga/roliga låtar vi kunde komma på. Vid 22.30 någonstans begav vi oss till puben..haha. Cyklade gjorde vi och jag hade tina där bak, men de gick bra! Så puben, sen en stund på kåren och sedan puben igen. Rolig kväll..men att bargeneralen kommer med shots hela tiden var inte bra :p
Var hemma efter 01 någongång då puben stängde. Ska gå och hämta min cykel lite senare också, den står där den stog :)


Kommentarer
Postat av: Annica

En fågel kvitrade i mitt öra att du blev hmm rätt så dragen i helgen. :D Lilla gumman.

kram

2008-09-29 @ 14:52:42
Postat av: Jojo

DE VAR MR. BARGENERALSFEL!!! Men ja, haha de var inte bra! Han ligger dåligt till inför lisebergsresan..

2008-09-29 @ 15:06:24
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0