Regnigt!

Blääää för att cykla när det regnar..och på allt ha jeans på sig - dagens problem är att få av sig dom, de är ju som lim på benen :S Jag och Katie cyklade in till stan (hon sitter på sin plats på pakethållaren) snacka om att de är en rejäl workout, kommer få bjässe vader :p  Vi shoppade iaf loss på akademibokhandeln blöta som vi var..Lindex hade stängt så kunde inte kolla på jackan idag heller.

Nu är jag JÄTTEhungrig och ska illa dums ställa mig och laga mat. Tacos blir det nog :) Resten av kvällen måste gå i pluggandets tecken..men de blir nog en film ikväll som bonus om jag är duktig :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: katie

imorron blir de bike, vix har fixat^^ de behövdes ingen bult! blev tipas om att skriva av de, så nu vet jag hur lätt de e o stjäla en cykel!

2008-09-07 @ 23:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0