P.S I love You

Har precis sett klart på "P.S I love You" och jag måste bara säga två saker:

1. Vilken underbar film
2. Var hittar man sig en söt irländare, någon som ska med till Ireland?

Jag har länge velat läsa boken och sedan när den kom ut på film se den...men jag har verkligen inte vågat eftersom jag visste hur mycket jag skulle gråta. Men den var värd alla tårar, varenda liten droppe! Gråtrekordet under en film måste vara slaget..men samtidigt mycket skratt. Skratt/gråt/skratt/gråt! En film att se när man behöver något litet extra eller vill lätta på fasaden - helt fantastisk och jag hoppas att om du inte sett den, gör de!


Vilken Man!!!!

Kommentarer
Postat av: Karro

hihi :)



Åh, ja vågar inte se den där filmen! Ja kommer inte kunna sluta gråta :| Usch...

2008-09-15 @ 08:42:29
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0