Pluggar

De går inte snabbt, man förstår men så otroligt tråkigt det är. Plugga något man inte kommer behöva senare är b-a-j-s men som jag och Katrin kommit fram till via en givande smskonverasation - tänk så mycket tid vi sparar i jakten på arbete. Detta måste stämma eller så blir jag ledsen...

Fy för ekonomi!

Update: Jag är inte dum i huvudet, jag förstå..men de är fortfarande tråkigt! Obs. jag förstå den delen jag gör nu..6 kvar att förstå till tentan! Nu ska jag slänga i mig en mumsig fruktsallad innan jag ska iväg och träna lite!

Kommentarer
Postat av: Karro

Eh du kan bortse från mitt inlägg på facebook...

2008-09-24 @ 14:23:51
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0