Plugg + plugg

Nu har våran föreläsning slutat..fun fun fun. De bästa var den "Pedagogiska stunden" då vi återvände till dagis för en stund och de behövdes..roliga små bilder, magnetiska pengar och sådant skoj. Förstod jag? Jo men nästa det mesta gick nog in.

Nu ska jag sitta och göra våra övningar som vi ska gå igenom ytterligare imorgon på övningstillfället mellan 14.45-17.45. Väldigt sent men de är faktiskt bra..då hinner jag träna på förmiddagen (morgonpass i gymmet!) och sedan skriva ihop en sammanfattning..eller iaf renskriva, kan inte bestämma hur jag vill ha det! När jag är klar med övningarna här i skolan ska jag hem, byta om och sen träna på gymmet en timma innan de är äventyr :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0