Partymode

Hallooojj...hoppas att alla har en trevlig lördag, och fram förallt pappa som fyller år idag!! Grattis till väldens bästa pappa. Lite tråkigt var att han ringde mig innan jag hann ringa honom - men självklart sjöng jag för honom (i typ 5 sec). Han ringer alltid när han är påväg ner från Bromma och flygplugget där...vi kom fram till att vi är plugghästar (och mer ska de bli).  Pappisen håller på att ta flygcert. de ska jag också göra någongång de är ett av mina mål jag haft i många år. Grymt!

Nu är jag färdigduschad, har ätit mat i lugn och ro..nu är det partymusik på hög nivå och jag måste välja kläder. Har inte så många val eftersom mina DHL-paket inte riktigt kommit iväg från sthlm. Thats life! Men nu ska jag fixa facet..have a lovely lördag folks!

Mot Katie, Puben och sedan Evigheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0