Party i Kalmar

Sicken kväll!!! Blev ingen för-förfest utan Katie och Vix hämtade upp mig och sedan blev det till Annica. De var lite grått i början men sedan blev det blötare och blötare och då började partyt. De blev lite Twister - jag är sämst för jag blev psykad hela tiiiiideen! Men de var riktigt roligt..roligt att alla var där också!!!! Party till nytt högtalarsystem för heeela slanten. Vid halv tio så ringde vi taxi och då blev det puben - dött så vi blidde till Palace (fritt inträde!) i strax över en timma innan vi gick hemmåt!!

Nu - sova för imorgon är det pluggning (suck!) Imorgon ska jag äta något ohälsosamt också - muhha mums!

Kommentarer
Postat av: Karro

Hmm vet inte om de e min dator men plötsligt ser man knappt länktexterna till t.ex. kommentarer och rubrikerna? Har du ändrat till ljusare?



Kram!

2008-09-14 @ 11:56:05
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Japp..jag håller på med det nu!!

2008-09-14 @ 12:46:31
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0