Onsdag

Onsdag, halva veckan har gått och de är en föreläsningsfri dag :S Jag ska sitta och räkna just nu är tanken, men tror ni jag kan koncentrera mig? Jag måste komma på något sätt att sätta mig och inte vilja/kunna komma upp känns det som. Hoppas att koncentrationen snabbt infinner sig!

Idag för övrigt ska jag förbi IKEA och lämna tillbaka lite grejer som inte passade, och sen ska jag köpa fler ramar + sprayfärg på Jula. Blir nog en sväng förbi stan också för jag måste köpa ett nytt par av mina favorit strumpbyxor från H&M, hoppas bara att dom har dom!!! Ikväll så är de spinning 17 och blir nog liiite gym innan dess också. Ska allt hinnas är de bäst jag sätter mig och pluggar nu!

Ha en great dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0