Onsdag

Tiden går snabbt..men samtidigt går den otroligt långsamt! Tänk så skönt de skulle vara att ha gjort den kommande tentan och fortsätta - se frammåt. Jag är trött, tror att hela klassen är trött för varannan minut var de tisdag, onsdag, torsdag och till och med fredag under föreläsningen:p Föreläsningen gick okej, jag hängde med och de var de inte många som gjorde! Gick tipsrunda och fick gratis lunchkupong i skolan men jag skulle träna så hoppade den.

Nu ska jag fixa lunch, tonfiskwraps *mums* med massa grönsaker. Sedan ska jag ta och börja räkna..puh, vill inte. Måste piska mig till det om jag ska komma igång. Ikväll ska jag, Katie och Vix äta på puben..någon mer som vill följa med? Nej...lunch var det!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0