Nyvaken..

Jag kände mig lite lätt död efter medelpasset över lunchen på friskis, så efter att jag lagat lunch konstaterade jag att jag var trött och att de lika bra att gå och sova några timmar eftersom jag ändå jobbar 18-01 på studentpuben och de lär inte vara så lungt eftersom de är nollning!

Sovning 15-17 vilket var perfekt, ska bara stretcha ut mig så ska jag nog klara kvällen. Mamma ringde och väkte mig precis lagom *Tack tack!* Jag hörde ett ljud..och skiten slutade inte..jag hade nollkoll på va de var för ljud innan de sa pling en trappa upp - Telefonen ringer. De är alltid lika jobbigt när man inte kan konstatera ljud...Jag är ju van av att vakna mitt i natten av att de är brandövningar *FY!* Man var up for it i början i Kandersteg men inte efter två veckor!

Nu ska jag fixa mig!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0