Ny vecka

Goddag!!!

Jag är uppe, pigg och glader efter en natts sömn..men jag kunder inte somna förens vid 2, men de blev 8h sömn iaf, de måste jag ha för att vara med i svängarna. Nu på morgonen har jag gjort det sista på min inlämning..förutom en fråga som jag verkligen inte kan lista ut vad dom vill! Frustrerande!!! Dom håller också på att byta elmätare i huset så de är strömavbrott då och då..jag hade hoppats att dom skulle hinna till mig innan jag måste åka till skolan om 15 min men de händer väl knappast. Få försöka leta upp någon elgubbe (dom brukar ju vara gubbar) och se om dom kan ta mina nycklar eller plinga på hos grannen..

Nu ska jag slänga i mig en banan och cykla till skolan! Idag får vi tillbaka Duggan - håll tummarna för mig söta ni! :)
Ciao från ett regnit Kaaaalmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0