Natti natti

Hemkommen från en stressig men otroligt rolig kväll på Sjösjukan!! Man märker hur mycket mer folk man känner mot innan nollningen och allt jobbade och de är ju hur kul som hellst!! Dricksen blev inte sjukt bra..allt för att dom splittade mig och Katie (jag svär de är sant!!) Men blev iaf en del och så fick jag 300:- för jag "torkade" upp en spya...vem fan spyr i ett handfat? Okej jag är glad att de inte var i pissoaren - blä! Men efter en flask rengöring så gick de bra! Roligt att stå och prata med killarna inne på toan medans dom gör sin sak, haha..en erfarenhet rikare!

Nu är det sängen, ska vara på biblioteket vid 11.00 då jag och Evelina ska plugga. Blir där till 14 då de är dags för systemet och ladda inför kvällen :) Ses på stan!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0