Måndag

Sista lediga dagen för detta sommarlov!
Att de ska bli skönt att komma tillbaka kan jag verkligen inte säga..men de är bara att bita i det sura äpplet och ta skiten - thats life! Som tur va så har man ju iaf roligt folk inte allt för långt bort så överlever de gör man! :)

Idag: Har jag inget planerat förens 18 då vi ska vara på puben. Ska kika om Friskis har något pass runt 16 eller tidigare så man hinner hem emellan..jag vill inte springa runt med fluffigt blött hår :S Något finns det alltid att hitta på, men ingen städning för de är KLART!

Nu sitter jag och funderar på att byta försäkringsbolag...Trygghansa tar dubbelt så mycket som länsförsäkringar! De är ändå 50:- i månaden, kanske tycks vara lite men de är ju 5 koppar kaffe eller två måltiden..eller två cider för den delen ;)


Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0