Målningen

Nu har jag sprayat alla hallsaker svarta, och några ramar och två lampor - de blev jättebra!!! Sen skulle jag ta mig an Lackhyllan, de gick inge bra! Är jag dum? Färgen rinner ju!!! Suck! Får cykla tillbaka med mina två burkar och köpa vanlig hedelig färg och måla med pensel...jobbigare men de blir nog också fint, I hope! Eller man kanske kan ta och luta och måla en liten bit i taget..de var fint på ovansidan iaf där de inte lutade!

Hur ska jag göra? Måla för hand är jobbigt..

Update: De blev superbra..bara att man får spruta lite i taget, torka, spruta lite, låta det torka osv. De tar sin lille tid men de kommer bli göbra i slutändan! Stolt över mig själv igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0