Kurslit.

Något som är bra med den otroliga mängd böcker man köper...är att man kan sälja den vidare!! :)

Sålde precis mina organisationsböcker för 500:- och köpte dom för 650:- så de var ju absolut superbra. Passade även på att sälja Katrins och Marinas böcker till två som stod och tittade på anslagen - Annica om du svarat i din telefon så hade dina också varit sålda ;) Så de är ju iaf bra att man får tillbaka lite av allt man lägger ut!

I eftermiddag ska jag och katrin spana skor och finns dom jag vill ha så är vinterskorna fixade! Ska även en sväng förbi Lindex och kolla om dom har kappan inne så jag kan beställa den från nätet och få rabatten!

Nu - föreläsning till 16! Ska bara förbi och hämta kaffe i Bistron!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag älskar att sälja kurslitteratur moahahha! Sålde mina retorikböcker imorse and it felt good! :D

2008-09-03 @ 14:16:48
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0