Halmstad

Hej från Halmstad!!

Min helg är hur bra som hellst..lungt men de händer saker. Idag så hoppade vi upp tidigt efter en filmkväll igår följt av skitsnackande (vi är jättebra på de!), skulle åka mot Ullared vid 8 med Victor var sen så vi kom iväg vid tjugo i nio. Perfekt shoppingväder..grått! Gick runt på Gekås från 09.30-14.00 typ och de blev inte så mycket faktiskt. Min första gång och jag är inte så förtjust, men visst de var en kul grej. Köpte mest hygienprodukter..shampoo, balsam, hårspray, taogrejer, tandborste, tandkräm och lite sådant. Hittade också en söt skjortklänning för 99:- som fick åka med hem, en v-rigad tröja för 139:- och ett par mörkblå JEANS för 129:-

JAG HAR KÖPT BYXOR...helt otroligt!!! Dom är skitsnygga och sitter tajt och fint :p Jag är så stolt att ni inte förstår, dom kommer bli en favvo men jag vill inte ha cykelrumpa på dom :S

Nu ska vi titta på tv eller nått. Imorgon bär de av till Kalmar igen och jag ska baka bullar för de är tjejfika på kvällen! Mys!


Kommentarer
Postat av: katrin

Är du inte överförjust i gekås? man måste ju bara älska fynden bland okända märken^^ PUSSS!

2008-09-20 @ 22:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0