Fredag :)

Veckans sista dag..jag skulle ge mycket för att spola fram en vecka, tentan klar och nästa kurs börjar! Men de är bara att ta tag i de hela och göra det bästa av situationen, right?! Idag är iaf en rätt bra dag känns det som!! Ska storhandla, storstäda, köpa färg, hämta min nya tv-möbel, spraya klart möblerna och sen hoppas jag på en tur förbi ikea och inköp av hyllor. Sen blir de ett träningspass ikväll också tänkte jag :) Great..

Nu äts de frukost, äggmackor, mums! Och en jättegott grönt te, lugnande och bra. Sen ska jag flytta in i böckerna igen, tänkte repitera stora boken idag och senare satsa på ett gäng uppgifter men kapitel 1-4 hoppas jag ta mig igenom idag! Då är jag stolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0