Fredag

Snart är denna skolvecka över..iaf de som är schemalaggt *Jippie*. Vi har dugga på tisdag och även en inlämningsuppgift till tisdagen - men den är jag redan klar med! Så i helgen ska jag göra övningar i boken och gruppövningarna som är någongång nästa vecka..så de finns iaf saker att göra. Men jag har koll på läget..efter några till övningar så ska det sitta!

Direkt efter skolan (slutar 17.45) så ska jag fort hem och byta kläder och sedan iväg till studentpuben. Ikväll är det öppet 19-01 så man är väl hemma strax efter 02 eller så. Kul kul kul. Imorgon ska jag iaf sova tills jag vaknar aka 10. På kvällen ska vi hitt på nått, utgång om jag känner mig lite mer utvilad..

Ha en bra Fredag!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0