Filmkväll

De blev en liten myskväll här hemma, mörk choklad gör varje kvinna lycklig är de inte så? Stämmer iaf på mig, *mums* Köpte min favorit "Lindt Lindor" den är farligt god alltså..och man orkar bara någon bit! Så nyss på Juno, har försökt se den förut men det fungerar aldrig men nu så.

Måste säga att jag är väldigt positivt överraskad, hade hört att den var riktigt bra..men jag brukar inte gilla den sortens av filmer, lite slafsiga och inte så fina i kanten. Men den var riktigt bra, några tårar föll såklart :) En feelgood film som är riktigt skoj, den får JJJJ+ (fyra och ett +)

Se den! (eller jag kanske var sist med att göra det?)
Juno

Kommentarer
Postat av: Karro

Du borde bli meddlem på www.filmtipset.se där kan du betygsätta de filmer du ser och utifrån de filmer du betygsatt kommer sidan att rekommmendera nya filmer som du bör gilla utifrån de betyg du gett. Skitbra!



:)

2008-09-26 @ 23:48:58
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, jag trodde du redan sett den, men jag tycker faktiskt den var bra...

2008-09-28 @ 12:22:04
URL: http://fridalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0