Cykelen

Cykelen (som man så fint säger i Kalmar) har dött lite tillfälligt!!! Kom ut i morse och bakdäcket låg inte på rätt plats utan hade rymt utanför ramen..så nu måste jag förbi verkstaden hela 300 meter från mig, väldigt skönt att den iaf är nära. Då får dom hjälpa mig med växlarna och sätta dit cykelkorgen bättre. Fy då lär de gå pengar till de också - BLÄ!!!

Ikväll blir det ev ett spinningpass/gym besök men framförallt så ska de pluggas. Vi har dugga imorgonbitti (måste kolla vart!!!) Så den måste jag sätta 100% för att få lite säkerhet. Allt annat är inte ok!!!

Ciao

Update: Cykeln är nu någelunda hel, snetthjul och spruckna däck är dommen - men dom lagade växlarna, satte dit korgen och den är cykelklar. Jag ska fan stämma Halens där vi köpte den...den är fansiken inte nog gammal för spruckna däck!! KAST!!! 165:- fattigare men gå går inte att vara utan cykel :(

FORTFARANDE SÖNDER!
Nu gick jag från fattig student till väldigt väldigt pank..cykelhelvete! :(

Kommentarer
Postat av: Karro

haha va de finns iaf radio på den ja köpe :D har aldrig haft en telefon med radio innan så de ska bli gött :) Bara den jäkla upplåsningskoden kommer från tre snart...

2008-09-08 @ 15:52:08
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0