Coachning

Nu har jag sett Made of Honor - sicken söt film!!! Kan verkligen rekommendera den till alla sockersöta suckers för romantiska filmer som mig..går inte att låta bli. Den där varma känslan som sprider sig i bröstet vid alla lyckliga slut vill man inte släppa. Tur att de finns charmörer där ute som kan upprätthålla lite värme ;)

Coachning är min grej har jag kommit på. Jag gillar att peppa människor att tro på dom själva, våga göra något och samtidigt ta hand om sig själva. Visst "en egoist är någon som inte alltid tänker på mig" är ett uttryck jag tycker om, men för vänner är man alltid där och jag vill dem allt gott i världen och någon ytterligare värld eller två. Ni är så söta och jag älskar er sötnosar!!!

Dags för sängen..jag får sova mer än 5h *tihi!* ;)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0