Check

Det regnar i Kalmar..eller de mer liksom öser ner :p Man blev rätt blöt när man cyklade ifrån skolan kan jag säga, men de är bara härligt :S Har suttit och gått igenom mina förslagna kurser med institutionens IK och fått en del svar, eller vi chansade oss till dom och hoppas att de stämmer. Bytte ut en del kurser till de vi tror är högre kurser..alltså på typ magisternivå men de ska inte vara några problem om man ser till behörigheter. Kommer bli en massa roliga kurser och jag ser verkligen fram emot de. Imorgon ska jag förbi skolans IK och lämna in papprena och fylla i saker inför bostadsplaseringen och så. De går frammåt..spännande!!!

I förmiddags gick jag igenom Annicas G-tenta, vissa saker är helt lost men de är bara att hoppa över dom och göra de bästa av situationen. Kämpa på och skriva så att pennan glöder. Nu blir det repitition under eftermiddagen..och om regnet slutar ösa blir det nog ett spinnpass ikväll!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0