Torsdag

Vad är det för dag idag? Idag är en mycket bra dag, så mycket kan man ju iaf säga ;)

Föreläsning i förmiddags, hittade brudarna i pausen..kramkalas med Annica som jag inte sett på över en vecka, snyft!! Hon hade på sig sin fina blårutiga blus..jag älskar den! Mycket trevigt kramkalas för man blir så glad..och överlede någon extra minus av den smärtsamma föreläsningen. Sen blidde de gymmet, jag klarade mina vikter som jag ökade på förre gången, och detta trotts att jag varit sjuk och inte gymmat på en vecka HA jag är ingen mes ;) *Puss på dig!*

Nu ska jag packa, diska och fixa innan jag ska hem till Katrin och sedan vidare till Skåne! *Happy happy happy!*

Puss på alla söta!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad ska du hitta på i Skåne?:)

2008-10-16 @ 15:19:32
URL: http://sandystardust.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad ska du hitta på i Skåne?:)

2008-10-16 @ 15:19:59
URL: http://sandystardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0