Tordag!!

Halloj!!
Imorse var de upp tidigt, eller de var tanken..men själklart försover jag mig och vaknade 30min innan vi börjar! Men jag slängde mig upp och i rekordfart (nästan) var jag påklädd, sminkad, plattat håret och fixat honungsvatten att ha med till skolan. Så jag hann itid, rätt sal på första försöket är också bra gjort. Sen var de 3 förvirrade övningstimmar med en skånsk ny lärare (de märktes att han var ny!).

Efter de så var de träning, gym! När jag kom dit var de bara pensionärer och när jag nästan var klar var de bara killar, vilken förändring på 1h. Nu är jag hemma och äter lunch *mums!* Och ska nog ta och köra lite fruktsallad innan jag ska till skolan för föreläsning mellan 15-17.45. sen fort som tusiken iväg till Studentpuben för jobb med Katrin. Ska bli jätteskoj för vi har inte jobbat på flera veckor ju :(

Nej - nu är de plugg!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0