Tentadag

Okej, jag är hemma och tentan är nu avklarad! Gick upp tidigt och de kändes hyfsat bra..tryckte in de jag behövde igår men självklart får man hjärnsläpp och missar dumma saker! Mycket teori var det iaf så jag fick nog ihop rätt många poäng på det! Sista halvtimman hade jag galet ont i magen så jag gav upp för jag kunde inte få fram något mer..nu sitter klumpen där i magen och släpper om en 3 veckor ungefär då resultaten kommer!

Nu ska jag inte göra någonting ett tag, sen ska jag dammsuga, gå ut med sopper och glas, sen ska jag läsa ett kapitel i DNE inför första föreläsningen imorgon. Sen är de pluggfritt i helgen - nu måste jag göra lunch! *Mums!*

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0