Studentpuben

Nu kom jag hem från kvällens pass på puben, men saken är att vi blev klara med städningen för en timma senad..japp 14 min efter stängning var vi klara - helt klart ett nytt städrekord! Var en mycket rolig kväll..men jag var lite orolig för Katrin var lite väl långt bort ibland :S Hihi! Massa skojiga jobbare..blir alltid mycket lättare när folk är roliga!

Började jobba golv..alltså springa med mat, plocka glas + flumma runt och inte göra något (mest de sista). Sen hoppa jag in lite nere...utan Katrin ett tag :S Innan vi hoppade dit upp och fick vara tillsammans. Otroligt seg kväll, men inte som dom brukar vara, det var en annorlunda kväll!

Update Hälsa: Halsen gör ont, ingen skola imorgon (skulle ha case men jag skippar de och tar de senare istället!), laddar inför kvällen med ost och kex (och vin såklart!) hos Tina - vi kommer ha sjukt mysigt!!

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0