Stipendium

Puh!! Har under senaste 1,5h suttit och skrivit en stipenieansökan som jag heeeelt glömt bort skulle in idag. Jag stresskrev ca 4000 ord + lite annat och måste säga att de blev SJUKT bra. Jag är riktigt stolt över mina ord och jag hoppas att jag ska kunna få ut lite pengar ur denna styrelse. Ansökte om 10.000:- vilket skulle vara resa, visum och liknande. Nu är det bara att hålla tummarna. Nu är jag dock helt borta, ut med linserna!

Ska ta min bok och lägga mig och bläddra i ett sista försök att få in något inför tentan imorgon 8-12. Hoppas vara klar innan 12 så jag hinner bort med mina USA-papper då dom stänger 12.

Håll tummarna för mig imorgon så är ni rara!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0