Solsken!

Idag är det underbart Kalmar väder..solen skiner! Lite blåsigt men ser inte så farligt ut! :) Jag har min cykel hos Annica så jag ska ta och hämta den efter frukosten..sicken bra start på dagen, en liten promenix och sedan hem och plugga. Wei idag blir jag klar med boken! *vågen för mig!* Sedan ska jag börja gå igenom mina sammanfattningar, finns ett gäng, sedan alla övningar och föreläsningsanteckningar och försöka få ihop allt som är en stor röra just nu..1,5 veckor på mig!

Ikväll så var det någon förläsning för en av projkurserna jag går..men den verkade inte vidare intressant och kommer finnas på nätet så jag skippar nog den och tränar istället. Men innan dess så ska jag tvätta, oh så roligt va! Tvätta tvätta varje onsdag och så varje jul..de tycker jag är kul!

Hur ser er underbara onsdag ut?
Ciao


Kommentarer
Postat av: Karro

Fan va härligt! :)

Skulle inte du komma till Sthlm snart? Vi måste catch up!

2008-10-22 @ 10:51:54
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Frida

Sitter nu på stadsbiblioteket och försöker göra en seminarieuppgift... Jag är sååå duktig! Puss

2008-10-22 @ 10:59:06
Postat av: Jojo

Haha..naw duktig duktig!! :)

2008-10-22 @ 11:17:09
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0