Skåneland

Live from skåne skrivs detta inlägg, coolt va? Men snart bär det av igen mot Kalmar, vi ska åka runt 16-17 är planen så vi är hemma i god tid..att komma hem vid 22-23 någongång och ställa om till sängen är inge vidare. Hem ljuva hem..men jag har så många att jag trivs överallt :)

Skåne har varit trevligt, varit inne i Lund två gånger..för att träffa Henki (supermysigt som alltid) och sedan var vi inne och åt middag igår (skinka med bröd aka Pizza). Lund är en trevlig stad, oldstyle och mycket bättre än Uppsala! Så mellan dom studentstäderna vinner Lund helt klart..(nu blir du väl glad katrin, Jojo är ett steg närmare skåne). Annars har vi mest tittat på film och dött i soffan, de kan ju också vara trevligt men hej jag har massa energi lagrad nu, partybilen?

Nu ska jag duscha/bada..om den där andra blir klar idag vill säga ;)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0