Promenix

Nu är jag klar med 1,5 kapitel av dagens två! Wei, vågen för mig!!
Ska slänga på mig lite varmare kläder och sedan ska jag ut och gå en sväng, blir samma som igår fast jag tror jag går en sväng förbi stan också..vill titta efter en söt liten sak på H&M så den blir nog lite längre idag. Så fint väder också..blå himmel, hoppas de inte är jättekallt bara!

Nej nu ska jag iväg, sen hem och göra klart sista delen på kapitlet och baka. Mamma föreslog morotsmuffins - stööört gott så de blir nog de!! Tack för tipset mamisen!


Ciao

Update: Blev en promenix på 1,5 h..de var superskönt!! Gick förbi stan men blev inget hm, verkligen underbart väder att gå i, friskt och skönt. Lungorna är fyllda med ny frisk luft så nu är det bara att köra de sista sidorna i kap 11!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Svar:

Precis, bara att blicka framåt! :)

Tack så mycket :) :D

Mmm, morotsmuffins är gott ^^

2008-10-14 @ 16:30:30
URL: http://isabelparleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0