Pluggning?

Idag var de varit en softdag..jag har mest hängt med dom andra och pratat massa strunt. Hoppade upp imorse och cyklade till skolan vid kvart i nio där jag köpte kurslitteraturen för nästa kurs, känns skönt att ha dom och dom var i superbra skick med lite överstryckningar så de var ett kap!

Sedan blev de frulle med brudarna i datorsalen där dom "skrev uppsatts"..jag kollade på skor och beställde tre par från Skopunkten (som inte finns här i Kalmar), förhoppningsvis är något par som fungerar. Vid 12 cyklade hela kompaniet mot frisören där Annica hade tid, och de blev HUR fint som hellst, lite mörkare och kort! Passar henne superbra, man blir ju lite avis när man ser folk bli uppixade..jag vill också!!!

Oh well...nu ska jag plugga lite och sedan blir de träning innan jag ska iväg till Katrin och göra resten av engelskan. Hennes lärare är sjukt bra alltså (de är ju jag!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0